مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-04اقتصادي

حرکت 9.4 میلیون موتورسیکلت بدون بیمه/ حوادث سایبری هم تحت پوشش بیمه قرار می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا سلیمانی امروز به مناسبت 13 آذر روز ملی بیمه و در حاشیه بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه در جمع خبرنگاران در مورد بخشودگی جرائم بیمه وسایل نقلیه گفت: - رییس کل بیمه مرکزی ایران با بیان اینکه در حال حاضر از 11 میلیون موتورسیکلت فقط 1.

6 میلیون دستگاه دارای پوشش بیمه ای هستند، گفت: برای تشویق بیمه آن ها جرائم دیرکرد را حذف کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا سلیمانی امروز به مناسبت 13 آذر روز ملی بیمه و در حاشیه بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه در جمع خبرنگاران در مورد بخشودگی جرائم بیمه وسایل نقلیه گفت: تقریبا 25 میلیون خودرو در کشور وجود دارد که فقط 24 میلیون خودرو بیمه شخص ثالث دارد و از 11 میلیون موتورسیکلت در کشور فقط 1.

6 میلیون موتورسیکلت بیمه شخص ثالث دارند و لازم است برای تشویق خودرو ها و موتور هایی که بیمه ندارند، جریمه دیرکرد بیمه نامه برای آن ها بخشوده شود.

وی علت بیمه نکردن خودرو یا موتور را با بیمه شخص ثالث این گونه عنوان کرد که کسی که بیمه نامه شخص ثالث نمی خرد، مشکل مالی دارد و وقتی که می خواهد برای خرید بیمه مراجعه کند، به آن ها گفته می شود، باید جریمه مدت عدم پوشش بیمه را بدهد، اما برای تشویق آن ها برای مدتی این جریمه عدم پوشش بیمه برداشته شده است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت 9.4 میلیون موتورسیکلت بدون بیمه/ حوادث سایبری هم تحت پوشش بیمه قرار می گیرند

حرکت 9.4 میلیون موتورسیکلت بدون بیمه/ حوادث سایبری هم تحت پوشش بیمه قرار می گیرند