مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-04سياسي

گمنامی و مظلومیت ویژگی جهاد سازندگی در طول تاریخ دفاع مقدس است


دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: پیروزی های دفاع مقدس مرهون مجاهدت سنگر سازان بی ادعا و یکی از ارکان دفاع مقدس و یاد آور مجاهدت های سرافرازانی همچون مرحوم مهندس ورشابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، طی پیامی درگذشت مرحوم مهندس ورشابی، از بنیانگذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی و پیشکسوتان جهاد و شهادت را تسلیت گرفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله وإنا إلیه راجعون خانواده محترم مرحوم مهندس مهدی ورشابی سلام علیکم عروج ملکوتی و شهادت گونه مرحوم مهندس مهدی ورشابی از بنیانگذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی و پیشکسوتان جهاد و شهادت واصل و موجب تألم خاطر گردید.

پیروزی های دفاع مقدس و برهه های تاریخی و حساس آن مرهون مجاهدت سنگر سازان بی ادعا و عزیزان مهندسی جهاد سازندگی، بعنوان یکی از ارکان دفاع مقدس می باشد و یاد آور مجاهدت های سرافرازانی همچون مرحوم مهندس ورشابی است که همواره در صف اول جبهه، یاری رسان رزمندگان اسلام بودند و گمنامی و مظلومیت جهاد سازندگی در طول تاریخ دفاع مقدس دو ویژگی شاخص این عزیزان می باشد.

آشنایی اینجانب با مرحوم ورشابی مربوط به عملیات فتح المبین در سال 61 تا انتهای 8 سال جنگ تحمیلی می باشد و در این مدت شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمنامی و مظلومیت ویژگی جهاد سازندگی در طول تاریخ دفاع مقدس است

گمنامی و مظلومیت ویژگی جهاد سازندگی در طول تاریخ دفاع مقدس است