مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-04اقتصادي

قالیشویی سروش گزارش میدهد: چگونگی شکایت از کارخانه قالیشویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت کارخانه قالیشویی سروش و به استناد به سایت اتحادیه قالیشویان شهرری، سالانه تعداد بسیار زیادی از شکایات قالیشویی به اتحادیه های قالیشوی میرسد.

- قالیشویی سروش گزارش میدهد: چگونگی شکایت از کارخانه قالیشویی سالانه تعداد بسیار زیادی از شکایات قالیشویی به اتحادیه های قالیشوی میرسد.

برای دیدن میزان نارضایتی ها کافی است که از دوست، همسایه یا فامیل سوال کنید! راه کار چیست؟! چه باید کرد؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت کارخانه قالیشویی سروش و به استناد به سایت اتحادیه قالیشویان شهرری، سالانه تعداد بسیار زیادی از شکایات قالیشویی به اتحادیه های قالیشوی میرسد.

برای دیدن میزان نارضایتی ها کافی است که از دوست، همسایه یا فامیل سوال کنید! راه کار چیست؟! چه باید کرد؟! در ادامه قصد داریم راه کار هایی را برای پیشگیری از بروز هر گونه کلاهبرداری و یا عدم رضایت شما، ارائه دهیم.

اگر میخواهید قالیشویی را برای شستشوی فرشتان انتخاب نمایید باید به نکاتی توجه کنید تا رضایت بیشتری از خدمات آن داشته باشید و کار به شکایت نکشد! همانطور که میدانید پیشگیری بهتر از درمان است پس بهتر است قبل از رسیدن کار به شکایت به فکر پیشگیری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیشویی سروش گزارش میدهد: چگونگی شکایت از کارخانه قالیشویی

قالیشویی سروش گزارش میدهد: چگونگی شکایت از کارخانه قالیشویی