مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-04اقتصادي

عشقی: خودرو های لاکچری وارد بورس می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید عشقی در حاشیه نشست با تشکل های بخش خصوصی بازار سرمایه در جمع خبرنگاران افزود: در این مرحله خودرو های لاکچری که عمدتاً داخلی و مونتاژی هستند و حساسیت قیمتی روی آن ها وجود ندارد به تدریج وارد بورس می شوند، - رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: پیگیری ها از طریق بورس کالا ادامه دارد تا یک سری از خودرو ها که لاکچری محسوب می شوند به تدریج وارد بورس شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید عشقی در حاشیه نشست با تشکل های بخش خصوصی بازار سرمایه در جمع خبرنگاران افزود: در این مرحله خودرو های لاکچری که عمدتاً داخلی و مونتاژی هستند و حساسیت قیمتی روی آن ها وجود ندارد به تدریج وارد بورس می شوند، اما برای بقیه خودرو ها برنامه ای نداریم.

وی با اشاره به اینکه اصلاح زیرساخت های بورس همزمان با اقبال عمومی مردم به این بازار آغاز شد گفت: هم اکنون بخش عمده ای از زیرساخت های بازار سرمایه اصلاح شد و امسال بیش از 200 شرکت بورسی سود خود را از طریق سامانه سجام و به صورت متمرکز پرداخت کردند و 70 شرکت هم در صف پرداخت هستند و بقیه هم به همین نحو عمل خواهند کرد.

عشقی ادامه داد: برنامه ریزی ما این است که هم زیرساخت های معاملاتی و هم زیرساخت های پشتیبانی شامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و همچنین بحث های نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشقی: خودرو های لاکچری وارد بورس می شوند

عشقی: خودرو های لاکچری وارد بورس می شوند