مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-04اقتصادي

110 فقره دیوارکشی و بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی«چناران»تخریب شد


مدیر جهاد کشاورزی دماوند از تخریب 110 فقره دیوارکشی و بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی «چناران» در این شهرستان خبر داد.

- ، حسین اردلانی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیر مجاز و استفاده های غیرکاربردی از اراضی کشاورزی خط قرمز سازمان محسوب می شود اظهار داشت: به جد با این ساخت و سازها برخورد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی دماوند از تخریب بیش از 110 مورد دیوارکشی و بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: با دستور قضایی بیش از 68 هزار مترمربع از اراضی مرغوب منطقه آزادسازی شده است.

وی عنوان داشت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، با دستور رییس حوزه قضایی بخش رودهن و با حضور یگان حفاظت مسکن و شهرسازی، پلیس ساختمان شهرداری رودهن، نیروی انتظامی کلانتری مهرآباد و یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان مأمورین گشت امور اراضی جهاد کشاورزی و کلانتری دماوند، 110 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تخریب شد.

اردلانی بیان داشت: با اجرای این عملیات، حدود 104 مورد دیوارکشی به طول 3 هزار و 465 متر طول و 6 مورد بنا و پی نیمه کاره به مساحت 320 مترمربع که به صورت غیرمجاز در اراضی کشاورزی احداث شده بود، قلع و قمع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 فقره دیوارکشی و بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی«چناران»تخریب شد

110 فقره دیوارکشی و بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی«چناران»تخریب شد