مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-04اقتصادي

تولیدات ورق های API اکسین قدرت فتح بازار اتحادیه اروپا را دارند


عضو هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: تولیدات ورق های فولادی API کیفیت بسیار خوبی دارند به طوری که برای کشورهای حاشیه خلیج فارس و اسپانیا صادر می شوند و قدرت این را دارند که بازار اتحادیه اروپا را نیز فتح کنند.

- جنتی عضو هیئت مدیره فولاد اکسین در خصوص خط تولید و آزمایش موفق ورق API 5LX80PSL2، جدیدترین تولید فولاد اکسین، در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: علی رغم تمام مشکلات و کاستی هایی که در سال 1400 وجود داشت فولاد اکسین با همت جوانان و متخصصین عملکرد مثبتی داشت و مشکلاتی که میتوانست پیشرفت شرکت را تهدید کند به فرصت تبدیل کرد.

وی افزود: به طور مثال در مردادماه امسال که قطعی برق بود هیچ خللی در تولید اکسین ایجاد نشد چرا که از قبل در این خصوص راهکارهای جایگزین دیده شده بود.

  عضو هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: بر اساس رسالتی که در اکسین از ابتدا وجود داشت همواره 50 درصد از تولیدات آن ورق های API، نزدیک 10 درصد ورق های ساختمانی و مابقی آن به تولید ورق های آلیاژی خاص اختصاص داده و هم اکنون هرگونه نیازی که در حوزه تولید این ورق ها باشد فولاد اکسین قادر به پاسخ نیاز مشتری و تولید آنها است.

وی اضافه کرد: ورق API 5LX80PSL2 در صنعت نفت و گاز کاربرد دارد این ورق به کاهش هزینه تمام شده در پروژه ها کمک کرده و میزان فولاد استفاده شده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات ورق های API اکسین قدرت فتح بازار اتحادیه اروپا را دارند

تولیدات ورق های API اکسین قدرت فتح بازار اتحادیه اروپا را دارند