مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-04ورزشي

تهران آبی شد/ تمامی فعالیت های ورزشی دوباره از سرگرفته شد


روز گذشته با ابلاغ جدید ستاد ملی کرونا، 14 مرکز استان از جمله تهران از وضعیت زرد خارج و به رنگ آبی(کم خطر) درآمده که با این ابلاغیه کلیه فعالیت های ورزشی رشته های پر برخورد و رزمی با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون مانع است.

- جی پلاس؛ رییس گروه نظارت بر اماکن و باشگاه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: با ابلاغ جدید ستاد ملی کرونا، وضعیت تهران به رنگ آبی درآمد و کلیه فعالیت های ورزشی انفرادی و پربرخورد شهر و برخی از شهرستانها عادی و از سر گرفته شد.

رضا خرم روز شنبه افزود: روز گذشته با ابلاغ جدید ستاد ملی کرونا، 14 مرکز استان از جمله تهران از وضعیت زرد خارج و به رنگ آبی(کم خطر) درآمده که با این ابلاغیه کلیه فعالیت های ورزشی رشته های پر برخورد و رزمی با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون مانع است.

وی با بیان اینکه با تغییر شرایط، پیشتر فعالیت ورزشی در بخش های انفرادی و فضای باز، بدنسازی، سالنی، استخرهای سرپوشیده و روباز دایر شده بود خاطرنشان کرد: هم اینک باشگاه داران می توانند فعالیت ورزشی خود را در رشته های رزمی، بوکس، کاراته، تکواندو، کبدی، کشتی، جودو و مواردی از این قبیل دایر کنند.

به گفته رییس گروه نظارت بر باشگاه و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، با شیوع کرونا از اسفند ماه 98 تاکنون فعالیت رشته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران آبی شد/ تمامی فعالیت های ورزشی دوباره از سرگرفته شد

تهران آبی شد/ تمامی فعالیت های ورزشی دوباره از سرگرفته شد