مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-04اقتصادي

ماجرای قطع آب تهران تا 90 روز دیگر چه بود؟


از چند روز پیش اخباری در فضای مجازی مبنی بر قطع آب پایتخت تا 90 روز دیگر دست به دست می شود که طبق گفته های مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران، این موضوع واقعیت ندارد و امسال قطعا آب هیچ یک از مشترکان تهرانی قطع نخواهد شد.

- محمدرضا بختیاری در گفت و گو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده مبنی بر کمبود جدی آب در تهران و کفایت تامین آب تنها تا 90 روز دیگر، اظهار کرد: این صحبت ها به هیچ عنوان صحت ندارد و مردم نگران نباشند، برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و شرایط تحت مدیریت است.

وی با بیان اینکه مشکل آب در تهران مانند سایر استانها وجود دارد اما اینگونه نیست که تا 90 روز دیگر با مشکل جدی مواجه شویم، گفت: در حال حاضر سدها را مدیریت می کنیم اما اینکه مخازن سدها نسبت به سال گذشته کاهش یافته قابل انکار نیست، سال گذشته بسیار خشک بود اما مدیریت منابع در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران افزود: باتوجه به منابعی که در سدها داریم بالانس برقرار شده است و صحبتهای غیر علمی که مطرح می شود، صحت ندارد، مشکل وجود دارد و سختی به مجموعه وارد می شود اما نباید ذهن مردم را مشوش کرد و این صحبت ها واقعیت ندارد.

بختیاری با بیان اینکه امسال اولین سالی بود که در 50 سال اخیر نه تنها با افزایش مصرف نسبت به سال گذشته مواجه نشدیم بلکه حتی 6 دهم میزان مصرف کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قطع آب تهران تا 90 روز دیگر چه بود؟

ماجرای قطع آب تهران تا 90 روز دیگر چه بود؟