مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-04سياسي

پیش بینی ساخت 71 هزار واحد مسکونی در استان زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پیش بینی می شود 71 هزار واحد مسکونی طی چهار سال در استان زنجان ساخته شود.

- ، مسعود بیات منش ظهر شنبه در جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان، گفت: اولین جلسه رسمی شورای مسکن بعد از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن در استان تشکیل می شود.

وی اظهار کرد: قانون جهش تولید مسکن بعد از تصویب مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شد و در این راستا بلافاصله به وزارت راه و شهرسازی و سایر وزارتخانه ها که در این قانون مکلف هستند وظایفی بر عهده دارند ابلاغ شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تولید مسکن شامل تمام شهرها، روستاها، بخش خصوصی، تعاونی و دولتی و بنیاد مسکن و تمام بخش ها را شامل می شود.

بیات منش تاکید کرد: شورای مسکن مسئولیت مدیریت و جلو بردن این قانون را دارد و در این قانون تامین زمین بر عهده راه و شهرسازی است و در بخش خصوصی بر عهده مردم که از خود مالکی استفاده خواهد شد.

وی تعداد واحدهای مسکونی پیش بینی شده در جهش تولید مسکن در استان زنجان طی چهار سال را 71 هزار و 135 واحد اعلام کرد و گفت: 20 هزار واحد از این تعداد سالانه شامل 5 هزار واحد برای مسکن روستایی است و ساخت 51 هزار واحد بر عهده راه و شهرسازی گذاشته شده که از این تعداد هم سه هزار واحد مسکن استیجاری است و در این راستا راه و شهرسازی بدون متقاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ساخت 71 هزار واحد مسکونی در استان زنجان

پیش بینی ساخت 71 هزار واحد مسکونی در استان زنجان