مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-04اقتصادي

شهرک صنعتی جدید در شهرستان گرمی مکان یابی می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به اشباع شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان گرمی، ایجاد شهرک صنعتی جدید در این شهرستان ضروری است که به دنبال مکان یابی آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی گرمی اظهار کرد: با توجه به اشباع شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان گرمی، ایجاد شهرک صنعتی جدید در این شهرستان ضروری است که به دنبال مکان یابی و تملک زمین مورد نظر هستیم.

وی افزود: در حال حاضر 3 شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان گرمی وجود دارد که در 2 شهرک گرمی و ناحیه شکرآب، زمین قابل واگذاری به سرمایه گذاران به پایان رسیده است و امکان آماده سازی زیرساخت ها در ناحیه صنعتی بخش موران امکان پذیر نیست.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در سالیان اخیر، حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی استان از رشد فزاینده ای برخوردار بوده است به نحوی که این موضوع در شهرستان گرمی کاملاً مشهود است.

واگذاری چند برابری زمین در شهرک های صنعتی استان اردبیل اهلی عنوان کرد: یکی از علل استقبال سرمایه گذاران از شهرک های صنعتی، ایجاد زیرساخت ها و ارائه مشوق های سرمایه گذاری بوده که سبب واگذاری چند برابری زمین در این چند سال اخیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی جدید در شهرستان گرمی مکان یابی می شود

شهرک صنعتی جدید در شهرستان گرمی مکان یابی می شود