مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-04اجتماعي

روستاهای محروم تهران؛ نیازمند خدمات آموزشی و امدادی هلال احمر


استاندار تهران بر ضرورت تقویت فعالیت های امدادی جمعیت هلال احمر در روستاهای صعب العبور و دور افتاده استان تهران تاکید کرد.

- استاندار تهران بر ضرورت تقویت فعالیت های امدادی جمعیت هلال احمر در روستاهای صعب العبور و دور افتاده استان تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری با تاکید بر این مهم گفت: رییس جدید جمعیت هلال احمر باید با تمرکز بر تقویت برنامه های آموزشی و امدادی خود در روستاهای صعب العبور و دورافتاده تهران بستر آرامش و امنیت روانی را برای اهالی این مناطق فراهم کند.

او با اشاره به شرایط سخت زندگی در برخی از روستاهای کوهستانی تهران گفت: ما در پایتخت شاهد زندگی مردم در روستاهایی هستیم که متاسفانه هنوز از داشتن جاده دسترسی مطلوب و امکانات درمانی محروم هستند و تمرکز جمعیت هلال احمر بر ایجاد خانه های هلال و آموزش کمک های اولیه به این جمعیت می تواند آنها را در رویارویی با شرایط اضطراری آماده کند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، استاندار تهران در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت ناوگان هوایی جمعیت هلال احمر گفت: گرچه اغلب فعالیت های جمعیت هلال احمر در خارج پایتخت و به خصوص حوزه امداد جاده ای متمرکز است، ما در استان تهران مناطق محروم زیادی داریم که نیازمند دریافت خدمات آموزشی و امدادی جمعیت هلال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای محروم تهران؛ نیازمند خدمات آموزشی و امدادی هلال احمر

روستاهای محروم تهران؛ نیازمند خدمات آموزشی و امدادی هلال احمر