مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-04بين الملل

فرانسه افشاگری ها درباره سوءاستفاده مصر از اطلاعات فرانسه را بررسی می کند


دفتر دادستانی کل فرانسه اعلام کرد، پس از آنکه رسانه ها فاش کردند از برخی اسرار دفاع ملی مربوط به طرح فرانسه در مبارزه با تروریسم در مصر برای سرکوب داخلی استفاده می شوند، - دفتر دادستانی کل فرانسه اعلام کرد، پس از آنکه رسانه ها فاش کردند از برخی اسرار دفاع ملی مربوط به طرح فرانسه در مبارزه با تروریسم در مصر برای سرکوب داخلی استفاده می شوند، تحقیقی در این کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، 26 نوامبر تحقیقی اولیه در پرونده افشای اسرار دفاع ملی و هویت برخی نظامیان آغاز شده و به بخش های تخصصی سپرده شد، این تحقیق شامل افشای هویت برخی اعضای دستگاه های اطلاعاتی می شوند.

وب سایت تحقیقاتی دیسکلوز 21 نوامبر اعلام کرد، کشور مصر با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده برای آغاز حملاتی هوایی علیه خودروهای زرهی متعلق به قاچاقچی ها، ماموریت اطلاعات فرانسه با عنوان سیرلی را که فوریه 2016 در چارچوب مبارزه با تروریسم آغاز شده بود، از مسیر خود خارج کرد.

دیسکلوز در ادامه نوشت، با استفاده از اطلاعات فرانسه که به قاهره داده شده بود، در سال های 2016 تا 2018 دستکم 19 عملیات بمباران علیه غیرنظامیان شکل گرفت.

این وب سایت گزارش داد، با وجود نگرانی ها و هشدارهای برخی مسؤولان درباره تخلف هایی که در این عملیات انجام شدند، اما طبق برخی اسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه افشاگری ها درباره سوءاستفاده مصر از اطلاعات فرانسه را بررسی می کند

فرانسه افشاگری ها درباره سوءاستفاده مصر از اطلاعات فرانسه را بررسی می کند