مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-04بين الملل

شالبافیان: لزوم تبادل تجربیات و همکاری مشترک گردشگری ایران و کشورهای مختلف


معاون گردشگری کشور در حاشیه مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در مادرید با مقامات و وزرای گردشگری از کشورهای مختلف دیدار داشت و ضمن تبادل تجربیات برهمکاری های مشترک گردشگری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی اصغر شالبافیان در حاشیه بیست و چهارمین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) که از تاریخ 9 لغایت 12 آذرماه جاری در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار شد، با وزرا، مقامات ارشد و سفرای بازار هدف گردشگری کشورهای همسایه، منطقه و سایر کشورها دیدارهای متعددی داشت.

  وی طی 3 روز در نشست با مقامات گردشگری کشورهای هند، عمان، عراق، پاکستان، گرجستان، موریس، کویت، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان، آلمان، گواتمالا، اندونزی، ایتالیا، ترکیه، مالزی و روسیه بر گسترش روابط دو جانبه تاکید کرد و انتقال تجربیات دو کشور در زمینه های مختلف گردشگری را خواستار شد.

  شالبافیان در اهم محورهای مطرح شده ضمن دعوت مقامات این کشورها به پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به سایر موضوعات از جمله استفاده از تجربیات مشترک، حمایت از کسب و کارهای دو کشور و نیز ایجاد زمینه همکاری های دو جانبه تاکید کرد.

  معاون گردشگری همچنین در دیدارهای مذکور بر تأثیر روند مدیریت کشورها در مواجهه با بحران کووید-19 و نیز نقش واکسیناسیون بر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شالبافیان: لزوم تبادل تجربیات و همکاری مشترک گردشگری ایران و کشورهای مختلف

شالبافیان: لزوم تبادل تجربیات و همکاری مشترک گردشگری ایران و کشورهای مختلف