مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-04سياسي

معاونین جدید استاندار یزد معرفی شدند


استاندار یزد بر استفاده از فرصت های دوران مسئولیت برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان و دست اندرکاران در دولت سیزدهم هیچ اولویتی جز خدمت به مردم ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه معاونین استاندار یزد که با حضور آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و اعضای شورای اداری و شورای تامین استان برگزار شد، بر استفاده از فرصت های دوران مسئولیت برای خدمت به مردم تاکید و اظهار کرد: خدمت به مردم یکی از بزرگترین مصادیق عمل صالح و عبادت پروردگار است و باید از این فرصت ها نهایت استفاده را برای خدمت گذاری به مردم، حل مشکلات مردم و توسعه، پیشرفت و اعتلای استان و کشور داشت.

وی در ادامه دلسوزی، دغدغه مندی و پیگیر بودن را از بارزترین ویژگی های شخصیتی دکتر احمد ترحمی؛ معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد دانست و اظهارداشت: دکتر ترحمی؛ آزاده سرافراز کشورمان علاوه بر پیگیری مسائل این معاونت، در دوران بودند و تلاش های شبانه روزی قابل تقدیر و قابل تحسینی داشتند که از زحمات ایشان قدردانی می کنم.

فاطمی با اشاره به انتصاب محمدعلی شاه حسینی به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، بیان کرد: ایشان از چهره های قدیمی و شناخته شده استانداری هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونین جدید استاندار یزد معرفی شدند

معاونین جدید استاندار یزد معرفی شدند