مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-04فناوري

سرانه مرسولات پستی در کشور پایین است


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به دلیل وجود روش های متنوع ارسال مرسوله، سرانه مرسولات پستی در کشور در مقایسه با سایر کشورها پایین است.

- به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، صادق عباسی شاهکوه در دیدار با مدیران و کارکنان دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری، با اشاره به اینکه بخش پست پشتوانه مهمی برای حوزه ICT است، گفت: یکی از اولویت های دفتر نظارت بر خدمات پستی و پیشخوان خدمات باید کمک به رشد بخش خصوصی در حوزه پست و دفاتر پیشخوان باشد.

در واقع رگولاتوری در ارتباط با اپراتورها دو نقش اساسی دارد؛ یکی نقش نظارتی که به واسطه آن خدمات با کیفیت به مردم ارائه شود و دیگری نقش حمایتی از اپراتورها، که بتوانند در این بازار شکل گرفته و فعالیت کنند.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: به دلیل وجود روش های متنوع ارسال مرسوله، سرانه مرسولات پستی در کشور در مقایسه با سایر کشورها پایین است؛ اما با ساماندهی این حوزه، ظرفیت خوبی برای فعالیت اپراتورهای دولتی و خصوصی وجود دارد.

وی تاکید کرد: مهمترین هدف رگولاتوری، ایجاد فضای رقابتی مناسب در ارائه خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است که با شکل گیری این فضا، بار نظارتی رگولاتوری نیز کمتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مرسولات پستی در کشور پایین است

سرانه مرسولات پستی در کشور پایین است