مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-04سياسي

روایت نماینده روسیه از پیشنهاد ایران در مذاکرات وین


ایران می خواهد پیش نویس شش دور گذشته مذاکرات وین به طور اساسی تغییر کند / به نظر شرکای غربی ما، این پیشنهاد بسیار رادیکال بوده / این ماجرا واکنش های تندی به همراه داشت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ شفقنا به نقل از اسپوتنیک نوشت: میخاییل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین، فاش کرد که ایران می خواهد پیش نویس مذاکرات جاری بر سر توافق هسته ای در وین به طور اساسی تغییر کند.

اولیانوف امروز (شنبه) به خبرنگاران گفت: تا آنجا که من متوجه شدم، طرف ایرانی پیشنهاد یک تغییر و اصلاح اساسی در پیش نویس سند هسته ای (که در شش دور قبلی بر سر آن توافق شده بود) را داده است که به نظر شرکای غربی ما این پیشنهاد بسیار رادیکال بوده و به همین دلیل واکنش های تندی به همراه داشت.

اولیانوف ادامه داد: درخواست ایرانی ها برای تضمین، کاملاً روشن و موجه است و باید یقین داشت که تجربه خبیث گذشته در دوران ترامپ و سیاست فشار حداکثری و تحریم های بیشتر تکرار نخواهد شد.

این مقام روسی افزود: ایران به عنوان علاقه مندترین طرف در این زمینه باید پیشنهادات خود را ارائه دهد و دیگران باید به دقت آنها را بررسی کنند زیرا سوالی که ایران مطرح می کند کاملا منطقی و موجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت نماینده روسیه از پیشنهاد ایران در مذاکرات وین

روایت نماینده روسیه از پیشنهاد ایران در مذاکرات وین