مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-04اجتماعي

ثبت بیش از 1700 معلول در سامانه بهزیستی خلخال


بیش از 1700 معلول در سامانه بهزیستی شهرستان خلخال ثبت شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم مسروری ظهر امروز در جشن روز معلولان که در مرکز مهرآفرین خلخال برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 1700 معلول در سامانه بهزیستی شهرستان خلخال ثبت شده و روز معلولان تلنگری برای توجه به این قشر و حمایت از آن ها است.

وی افزود: مرکز مهرآفرین خلخال با بیش از 55 نفر معلول ذهنی و جسمی در حال فعالیت بوده و با همت مردم نوع دوست خلخال و تلاش مدیریت هیات امنایی آن، این مرکز یکی از مراکز شایسته در نگهداری معلولان و خدمت به این قشر است.

رییس بهزیستی شهرستان خلخال با قدردانی از پیگیری های مسؤولان در خصوص این مرکز ادامه داد: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس پیگیر تامین امکانات این مرکز و سرپرست فرمانداری خلخال نیز پیگیر تامین زمین برای ایجاد فضای سبز از محل اداره اوقاف و امور خیریه است.

خدمت به معلولان نعمت و فرصتی برای انسان است جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه خلخال نیز در این مراسم با قدردانی از زحمتکشان مجموعه معلولان شهرستان گفت: ایثار واقعی در همین مجموعه دیده می شود و خدمت صادقانه به این قشر که با عنایت الهی در حال انجام است، یک نعمت و فرصت برای انسان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 1700 معلول در سامانه بهزیستی خلخال

ثبت بیش از 1700 معلول در سامانه بهزیستی خلخال