مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-04اجتماعي

ایمن سازی گسترده دانش آموزان همدانی با تزریق 2 دز واکسن


ایمن سازی گسترده دانش آموزان استان با تزریق دو دُز واکسن کرونا در دستور کار است.

- به گزارش، گفت: با رعایت اصول بهداشتی که به شکل کلی صورت گرفته و اقداماتی که در استان انجام شده، 5 شهرستان در وضعیت زرد و 5 شهر دیگر نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

وی با بیان اینکه آبی شدن وضعیت کرونایی به معنای عادی انگاری شرایط نیست؛ زیرا ممکن است این وضعیت ناپایدار باشد، تاکید کرد: رعایت پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی و تزریق واکسیناسیون در سطح استان الزامی است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا بایستی به شکل دقیق و منظم در سطح استان اجرایی شود، خاطرنشان کرد: برای استمرار وضعیت کنونی و تبدیل شهرهای زرد به آبی رعایت پروتکل ها الزامی است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: کمیته های زیرمجموعه ستاد استانی مدیریت کرونا، اقدامات خود را با محوریت طرح سکوی هوشمند مدیریت انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه کمیته های زیرمجموعه ستاد استانی مدیریت کرونا، طرح ها و پیشنهادات خود در ارتباط با اجرای سکوی هوشمند مدیریت را ارائه کنند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی طرح شهید سلیمانی را مورد حمایت، پیگیری و نظارت جدی قرار دهد هم چنین، دانشگاه علوم پزشکی اقدامات لازم برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا در استان را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی گسترده دانش آموزان همدانی با تزریق 2 دز واکسن

ایمن سازی گسترده دانش آموزان همدانی با تزریق 2 دز واکسن