مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-04سياسي

نباید اقتصاد را مانند گذشته به برجام گره زد


نماینده مردم سمیرم در مجلس وشورای اسلامی اظهار داشت:نباید اقتصاد و حل مسائل داخلی را مانند هشت سال گذشته به برجام گره زد.

- اصغر سلیمی در گفت وگو با خانه ملت، گفت: مشکلات اقتصادی و مسائل سیاسی خارجی در دولت های گذشته کاملا به هم گره خورده بود اما معتقدیم بسیاری از مشکلات به موضوعات مدیریتی،کارشناسی و داخلی بر می گردد و باید مسئولین دولتی اقدامات خود را بر اساس توان داخل انجام دهند.

وی افزود:بر فرض اینکه برجام آنطور که باید پیش نرفت، باید توجه کنیم حل مسائل را به غرب و برجام گره نزنیم و مانند گذشته از توان داخلی و نگاه به همسایگان غافل نشویم،از طرفی نیز دستگاه دیپلماسی را حمایت می کنیم تا در جهت رفع تحریم ها و کاهش فشار حرکت کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد:حل موانع و بروکراسی ها،فساد اداری،ضعف نظارت و تصمیم گیری های جهادی و موازی کاری در دستگاه های مختلف باعث مشکلاتی شده است که امروز شاهد آن هستیم و اگر بخواهیم کشور را از شرایط فعلی نجات دهیم باید برای این معضلات برنامه ریزی کنیم در غیر این صورت اتفاق مثبتی برای کشور رخ نمی دهد.

وی تاکید کرد:هر مسأله ای در جای خود باید حل شود و برای آن برنامه ریزی شود،امکانات فراوانی در اختیار کشور وجود دارد و ما می توانیم با بهره گیری از آنها مسائل فراوانی را مرتفع کنیم و تا حد زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اقتصاد را مانند گذشته به برجام گره زد

نباید اقتصاد را مانند گذشته به برجام گره زد