مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-04سياسي

همسران امامان محله نقش بسزایی در موفقیت فعالیت های تبلیغی دارند


همسران امامان محله نقش بسزایی در موفقیت فعالیت های تبلیغی دارند.

- ، حجت الاسلام سید ناصر میر محمدیان در نشست توانمندسازی راهیان و شریک الامام استان کرمانشاه اظهار کرد: در قرآن کریم بر روی مسئله مسجد بسیار تاکید شده به گونه ای که اگر در مکانی مسجد بنا شد نمی توان محل آن را تغییر داد و آن خانه خداوند متعال محسوب می شود.

وی با اشاره به جایگاه مسجد نزد پروردگار، افزود: یکی از چیزهایی که در روز قیامت می تواند نسبت به انسان شکایت کند مسجد بوده و در روز قیامت اهل بیت (ع) قرآن و مسجد توانایی شفاعت انسان را دارا هستند.

مدیرعامل بنیاد هدایت تصریح کرد: اولین مکانی که پس از ورود پیامبر (ص) در مدینه بنا شد مسجد بود و پیامبر (ص) مسجد را محل کارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار دارند و مسجد نقطه اتصال ولایت طولی و عرضی است.

میرمحمدیان بیان کرد: فردی که بناست نقطه اتصال ولایت طولی و عرضی باشد باید امام محله و مسجد باشد و تمام طرح و مهرواره هایی که در حال اجراست برای رسیدن به این مهم و محوریت قرار گرفتن امامان محله است.

وی خاطر نشان کرد: تمام اقداماتی که در موضوعات مختلف مانند کمک های مومنانه، ورود به عرصه حل مشکلات مردم، اشتغالزایی و بصیرت و آگاهی بخشی برای محوریت بودن امامان محله است و در این میان باید به تمام امامان محله که با ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسران امامان محله نقش بسزایی در موفقیت فعالیت های تبلیغی دارند

همسران امامان محله نقش بسزایی در موفقیت فعالیت های تبلیغی دارند