مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-04سياسي

«اسدالله تقی زاده» به عنوان مشاور استاندار تهران منصوب شد


استاندار تهران در حکمی «اسدالله تقی زاده» را به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب کرد.

- ، محسن منصوری در حکمی اسدالله تقی زاده را به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی منصوب می شوید.

انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در امور مشروحه نظارت بر عملکرد کلیه واحدهای استانداری و سازمان های تابعه، انجام بازرسی های دوره ای و موردی، پیاده سازی کامل و همه جانبه نظام جامعه مدیریت ارزیابی عملکرد و اعلام نتایج آن، انجام کلیه اقدامات حقوقی اعم از دعاوی محاکم دادگستری و مراجع قضایی، فساد ستیزی و نفی مطلق روابط ناسالم اداری، شناسایی زمینه های فسادزا و تعارض منافع و اقدام قاطع و سریع در راستای رفع آنها، آموزش و توانمندسازی مستمر همکاران محترم حوزه بازرسی در استانداری، فرمانداری ها و شهرداری ها اهتمام لازم را به عمل آورید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اسدالله تقی زاده» به عنوان مشاور استاندار تهران منصوب شد

«اسدالله تقی زاده» به عنوان مشاور استاندار تهران منصوب شد