مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-04سياسي

مدیری که چوب لای چرخ تولید بگذارد جایی در فارس ندارد


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت کامل از تولیدکنندگان و صنعتگران گفت: مدیری که چوب لای چرخ تولید می گذارد، جایش در استان فارس نیست.

- ابراهیم عزیزی شنبه 13 آذر در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و چند واحد صنعتی در شیراز با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا صنعت کشور رونق بگیرد، گفت: امروز حمایت از تولید در مقام عمل و نه در حرف، از اوجب واجبات است.

او با اشاره به نقش تولید در حل مسائل مهم خصوصا بیکاری و اثر بر چرخه اقتصاد کشور گفت: هر پدیده ای را بخواهیم کنترل کنیم حتی در بعد امنیتی، باید تولید و اشتغال هدف قرار گیرد و مورد توجه جدی باشد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: نمی توان از جوانی، ازدیاد جمعیت و اشتغال حرف زد و از تولید و حمایت از تولیدکنندگان حرف نزد، چراکه گردش اقتصاد کشور وابسته به تولید است.

عزیزی تاکید کرد: فتح الفتوح ما امروز باید حمایت از تولید باشد و اگر صنعت گران مورد حمایت قرار گیرند، به همه اهداف خود خواهیم رسید.

او با بیان اینکه اصرار موکد به رفع موانع تولید در استان داریم و این مساله خط قرمز ماست، گفت: ما نمی توانیم مدیری داشته باشیم که خود را نسبت به تولید بی مسوولیت بداند و حامی تولید نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیری که چوب لای چرخ تولید بگذارد جایی در فارس ندارد

مدیری که چوب لای چرخ تولید بگذارد جایی در فارس ندارد