مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-04سياسي

زمینه جذب نوجوانان و جوانان به قدیمی ترین کتابخانه یزد فراهم شود


کتابخانه وزیری، قدیمی ترین کتابخانه یزد است و لازم است برنامه هایی در این کتابخانه تدارک دیده شود که نسل جدید نیز به آن جذب شوند.

- ، آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه تودیع و معارفه مسئول کتابخانه وزیری با اشاره به اینکه کتابخانه وزیری توسط آستان قدس رضوی اداره می شود، اظهار داشت: مرحوم وزیری ارادت ویژه ای به امام رضا (ع) داشت.

وی با اشاره به خاطراتی از شیخ غلامرضا فقیه خراسانی و ارادت ایشان به امام رضا (ع)، عنوان کرد: ارتباط این عالم بزرگ با امام رضا (ع) ویژه و مثال زدنی است ضمن اینکه همه یزدی ها ارادت خاصی به ائمه اطهار (ع) به ویژه امام هشتم شیعیان دارند و بسیاری نیز به دلیل همین ارادت قلبی، به مشهد هجرت کرده و در مجاورت امام رضا (ع) زندگی می کنند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قدمت کتابخانه وزیری عنوان کرد: در این کتابخانه نامه هایی از امام خمینی (ره) مربوط به سال 1332 دیده شده که ایده انقلاب اسلامی در آن دیده می شود و معتقدم این نامه، پایه تمام حرکت های امام است و تمام مبانی انقلاب اسلامی در این نامه خطاب به روحانیون و علما آورده شده است.

امام جمعه یزد ادامه داد: اگر در مورد حرکت امام قرار باشد، کتابی نوشته شود، همه جوهره اش این است که همه چیز برای خدا و در راه خدا و در مرحله بعد برای بندگان خدا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه جذب نوجوانان و جوانان به قدیمی ترین کتابخانه یزد فراهم شود

زمینه جذب نوجوانان و جوانان به قدیمی ترین کتابخانه یزد فراهم شود