مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-04اجتماعي

از لغزندگی گردنه های محور شمال تا پیش بینی آسمانی صاف


رییس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه بارش برف محورهای شمال را لغزنده کرد، گفت: تاکید ما به رانندگان پرهیز از توقف های غیرضروری و لحظه ای در محورهای شمال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، در حالی آخرین ماه از پاییز 1400 در مازندران سپری می شود که روزهای پایانی هفته گذشته هوا حالت زمستانی به خود گرفت؛ به طوری که گویی تن پوش زمستانی بر طبیعت مازندران در پاییز کشید.

سرمای زودهنگام هوا موجب شد طرح های زمستانه جاده های مازندران که معمولا از 20 آذر ماه آغاز می شد، از اول آذر ماه اجرا شود.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران درباره میزان بارش ها و همچنین پیش بینی وضعیت جوی روزهای آینده اظهار کرد: بارش برف و باران با وزش باد و کاهش دما همراه بود، به طوری که بیشترین وزش باد از رامسر با 72، آلاشت 68، رینه 61 و تنکابن 58 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.

وی گفت: همچنین بیشترین بارش باران از بورخانی سوادکوه 106، بورخیل سوادکوه 61و گلوگاه بابل 60و اطاق سرای بابل 57، جوربند نور 55، تلوک قائمشهر 54، پاشاکلای دشت سر آمل و ورکی ساری، ساری و سفیدآب و رامسر با  51 میلی متر و بیشترین ارتفاع برف از دناعلیای چالوس با ارتفاع 50، بطاهرکلای بلده و سیاه بیشه 35 سانتی متر به ثبت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لغزندگی گردنه های محور شمال تا پیش بینی آسمانی صاف

از لغزندگی گردنه های محور شمال تا پیش بینی آسمانی صاف