مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-04دانش

برنامه های «روز دانشجو» امسال حضوری می شود/ دعوت دانشگاهها از رییس جمهور


معاون فرهنگی وزیر علوم برنامه های 16 آذر را تشریح کرد و گفت: امسال در کنار برنامه های مجازی، دانشگاه ها با حفظ پروتکل ها برای برگزاری برنامه های حضوری هم مجاز شدند.

- عبدالحسین کلانتری در گفتگو با صورت گرفته است همچنین با توجه به بازگشایی تدریجی دانشگاه ها، ما شاهد روز دانشجوی پرشورتری نسبت سال قبل خواهیم بود.

وی ادامه داد: بنابراین امسال در کنار برنامه های مجازی که مثل سال قبل داریم، با حفظ پروتکل ها، دانشگاه ها برای برگزاری برنامه های حضوری نیز مجاز شدند.

معاون فرهنگی وزارت علوم ادامه داد: لذا دانشگاه های زیادی هم در کشور با حفظ و رعایت این پروتکل ها مجموعه ای از برنامه ها را تدارک دیده اند و مجموعه ای از پیشنهادات و ابلاغیه ها هم از جانب معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به دانشگاه ها پیشنهاد شده است.

کلانتری با اشاره به حضور مسئولان در دانشگاه ها همزمان با 16 آذر یادآور شد: به جهت استقرار دولت جدید و تأکیدی که دولت جدید بر حضور در میان اقشار مردم از جمله دانشجویان دارد بنابراین توصیه کرده ایم در سطح استان ها هم مسئولان در دانشگاه ها حضور یابند و در جریان امور دانشگاه و دانشجویان قرار گیرند و احیاناً به پرسش هایی که در زمینه های مختلف وجود دارد پاسخگو باشند و صدای دانشجویان را بشنوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های «روز دانشجو» امسال حضوری می شود/ دعوت دانشگاهها از رییس جمهور

برنامه های «روز دانشجو» امسال حضوری می شود/ دعوت دانشگاهها از رییس جمهور