مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-04فناوري

تشعشعات دکل های ارتباطی و مخابراتی خراسان جنوبی کمتر از حد استاندارد است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: دکل های ارتباطی و مخابراتی این استان طبق استانداردهای روز دنیا تامین و نصب شده اند و تشعشعات آنها بسیار کمتر از حد استاندارد است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: دکل های ارتباطی و مخابراتی این استان طبق استانداردهای روز دنیا تامین و نصب شده اند و تشعشعات آنها بسیار کمتر از حد استاندارد است.

مصطفی بهی، امروز شنبه 13 آذر در نشست خبری اظهار کرد: امواج آنتن های بی تی اس در فواصل کم به سطح منازل مسکونی نمی رسد و مردم و منازل در معرض تشعشعات بسیار ضعیف قرار می گیرند که این تشعشعات بسیار کمتر از حد استاندارد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هرچه انسان از دکل های رادیویی دورتر باشد پرتوهای تلفن همراه قوی تر می شوند و هرچه به دکل ها نزدیک تر باشیم میزان خطر کاسته می شود که برعکس تصور مردم هرچه به دکل نزدیک تر باشیم، تشعشعات کمتر خواهد شد.

بهی ادامه داد: طبق گزارش ها و بررسی های صورت گرفته در شلوغ ترین منطقه بیرجند میزان تشعشعات 6 دهم میکروبات بر سانتیمتر بوده که یک هفتصد و پنجاهم حد استاندارد است یعنی تا 750 برابر این میزان هیچ مشکلی ندارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی تصریح کرد: با این وجود نه تنها نگرانی وجود ندارد بلکه باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشعشعات دکل های ارتباطی و مخابراتی خراسان جنوبی کمتر از حد استاندارد است

تشعشعات دکل های ارتباطی و مخابراتی خراسان جنوبی کمتر از حد استاندارد است