مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-04ورزشي

کردستان برای اولین بار میزبان نوزدهمین مسابقات ملی مهارت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدجمیل احمدی مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان در نشست خبری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته توسعه نرم افزارهای موبایلی اظهار  با بیان اینکه این مسابقات دو سال یکبار در سطح جهان برگزار می شود اظهار کرد: برگزیدگان شهرستان در سطح استانی، برگزدیدگان استانی در سطح ملی و برگزیدگان ملی در سطح جهان حضور پبدا می کنند.

وی با بیان اینکه استان کردستان برای اولین بار میزبان مسابقات ملی مهارت در سطح کشور انتخاب شده افزود: سنوات گذشته این مسابقات انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ گفتمان مهارت آموزی باید در جامعه ترویج یابد، گفت: رویکرد جدید سازمان فنی و حرفه ای کشور آموزش های هیبریدی است که ترکیبی از  مهارت های علمی سخت و نرم است که افراد را برای ورود به بازار کار، آماده می کند.

احمدی افزود: نیاز سنجی بر اساس ظرفیت های محلی و پتانسیل های موجود از دیگر وظایق فنی و حرفه ای است تا بتواند آموزش های خود را منطبق بر نیلزهای جامعه به مهارت آموزان ارائه دهد.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان یادآور شد:اداره کل فنی و حرفه ای استان در حوزه آموزش های مهارتی به سربازان، زندانیان،افراد ساکن در روستا و سکونت های غیر رسمی نیز در حال فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان برای اولین بار میزبان نوزدهمین مسابقات ملی مهارت شد

کردستان برای اولین بار میزبان نوزدهمین مسابقات ملی مهارت شد