مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-04ورزشي

حرف آجورلو به کرسی نشست؛ استقلال سرانجام مجری تبلیغات دربی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روزهای اخیر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال نامه های جداگانه ای به رییس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال و درخواست کرده بود که با توجه به اینکه استقلال میزبان پرسپولیس در دربی هفته هشتم لیگ برتر است، - باشگاه استقلال برای اجرای تبلیغات محیطی در دربی امروز با مسئولان سازمان لیگ به توافق رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روزهای اخیر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال نامه های جداگانه ای به رییس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال و درخواست کرده بود که با توجه به اینکه استقلال میزبان پرسپولیس در دربی هفته هشتم لیگ برتر است، تبلیغات محیطی را در اختیار این باشگاه قرار دهد.

مدیرعامل استقلال با تأکید بر اینکه تبلیغات محیطی حق این باشگاه استقلال است، در نامه اش به حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ خواسته بود عوامل سازمان لیگ برای اجرای تبیلغات محیطی همکاری کنند.

با وجود درخواست استقلال، روز گذشته در جلسه هماهنگی پیش از دربی، نماینده سازمان لیگ اعلام کرد در صورتی که استقلال اجرای تبلیغات محیطی را به این سازمان ندهد، اجازه برگزاری دربی را نخواهد داد.

در ادامه این اختلاف ها، مسئولان استقلال نشست خبری فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال را در هتل اسپیناس برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف آجورلو به کرسی نشست؛ استقلال سرانجام مجری تبلیغات دربی شد

حرف آجورلو به کرسی نشست؛ استقلال سرانجام مجری تبلیغات دربی شد