مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-04سياسي

چرا بچه ها کم طاقت شدند؟ عقلانیت جوانان نسبت به گذشته کمتر شده است


کارشناس مسائل خانواده دلیل کم طاقتی بچه های امروز را مواجه نشدن با ناکامی در کودکی دانست و گفت: امروزه ما عقلانیت کمتری را در جوانان نسبت به گذشته شاهد هستیم.

- چرا بچه ها کم طاقت شدند؟ عقلانیت جوانان نسبت به گذشته کمتر شده است ایسنا/قم کارشناس مسائل خانواده دلیل کم طاقتی بچه های امروز را مواجه نشدن با ناکامی در کودکی دانست و گفت: امروزه ما عقلانیت کمتری را در جوانان نسبت به گذشته شاهد هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجید همتی در سخنرانی حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه امروزه ما عقلانیت کمتری را در جوانان نسبت به گذشته شاهد هستیم، عنوان کرد: این بچه های باهوشی که اطلاعات عمومی بالایی هم دارند در بزنگاه خودکنترلی، حیا و عفاف نمی توانند خشم، شهوت و هوای نفس خود را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه نوجوان باید ادب داشته باشد تا بتوان روی او تأثیر گذاشت، افزود: حافظه بچه های ما بالا رفته ولی نمی تواند این اطلاعات بالا را پردازش کند و تحمل صبر در برابر مشکلات را ندارد و متأسفانه فضای مجازی هم باعث شده است که فرزندان ما عجول بشوند و انسان عجول می خواهد سریع به همه چیز برسد و نمی تواند غرایز خود را کنترل کند.

کارشناس مسائل خانواده حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه والدین برای دادن گوشی و تبلت به بچه ها جلوگیری از عقده حقارت را بهانه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بچه ها کم طاقت شدند؟ عقلانیت جوانان نسبت به گذشته کمتر شده است

چرا بچه ها کم طاقت شدند؟ عقلانیت جوانان نسبت به گذشته کمتر شده است