مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-04سياسي

لزوم ایجاد نهضت آگاه سازی رسانه ای/ راهکارهای سلبی جوابگو نیست


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه رسانه باید نهضت آگاهی سازی ایجاد شود و راهکارهای سلبی در این زمینه جوابگو نیست.

- ، ابراهیم رضایی صبح شنبه در همایش پلاتویی آسمانی در بوشهر اظهار داشت: شهید داریوش شاهینی استحقاق شهادت را داشت و الگوی مناسب برای همه ما بود.

وی با اشاره به اینکه شهید شاهینی متعهد به انقلاب اسلامی و آشنا به مبانی انقلاب بود اضافه کرد: شهید شاهینی هم در زندگی شخصی و هم در فعالیت کاری خود اهل حلال و حرام بود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی حریت و آزادگی را از ویژگی های شهید شاهینی ذکر کرد و ادامه داد: این شهید هیچگاه زیر بار زور نمی رفت و همیشه از مظلوم دفاع می کرد و دنبال حق بود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه حوزه رسانه را دارم بیان کرد: کمیته جنگ نرم و دیپلماسی عمومی را تشکیل داده ایم و اکنون در مرحله کارشناسی است که محلی برای هم اندیشی برای حوزه فرهنگ و رسانه و مدیریت افکار عمومی خواهد بود.

رضایی با اشاره به اینکه بزرگراه وسیعی در حوزه رسانه برای مانور بیگانگان ایجاد شده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر رسانه ها به خوبی حمایت نمی شوند و باید در این زمینه تحول ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد نهضت آگاه سازی رسانه ای/ راهکارهای سلبی جوابگو نیست

لزوم ایجاد نهضت آگاه سازی رسانه ای/ راهکارهای سلبی جوابگو نیست