مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-04اقتصادي

پروژه های ارزشمند گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری بتدریج به بهره برداری می رسد


در نشست تخصصی بازار سرمایه و فرصت های سرمایه گذاری اعلام شد که پروژه های ارزشمند گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری بتدریج به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این پنل تخصصی ابتدا رییس اداره امور شرکت ها و ابزارهای نوین مالی بانک گردشگری گفت: این بانک در پروژه های مهم حوزه های گردشگری، هتلداری، صنعتی و معدنی و همچنین تفریحی و ورزشی سرمایه گذاری کرده که بعضی از آنها به بهره برداری رسیده و برخی نیز یکی پس از دیگری به بهره برداری خواهد رسید.

رضا عبداللهی افزود: از جمله این پروژه ها می توان به پروژه در دست اجرای فاز 2 مجتمع فولاد صنعت بناب اشاره کرد که در ماههای نخست سال 1402 افتتاح و علاوه بر ایجاد اشتغال فراوان ، موجب عمران و آبادانی این شهرستان خواهد شد.

وی ادامه داد: هلدینگ ماهان به عنوان بازوی صنعتی و معدنی گروه مالی گردشگری 2 نگرش دارد یکی اینکه در بخش معادن، نقطه ثابتی برای توسعه صنعت فولاد وجود ندارد و دومین آن عرضه سهام ماهان در بورس است.

عبداللهی یکی دیگر از دارایی های ارزشمند گروه مالی گردشگری را مجموعه سرزمین ایرانیان (آیلند) برشمرد و گفت: این مجموعه 1700 هکتار وسعت دارد که 1400 هکتار آن مفید و قابل بهره برداری برای سرمایه گذاران است و از مزیت های زیادی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ارزشمند گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری بتدریج به بهره برداری می رسد

پروژه های ارزشمند گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری بتدریج به بهره برداری می رسد