مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-04اجتماعي

روایتی از جوان دهه هشتادی؛ از خدمت به بیماران کرونایی تا امید به شفاعت حاج قاسم


اراک؛ نگاهش اقیانوسی است از مهربانی و کلامش غرشی دارد از جنس ایثار، جثه نحیف و لاغرش کوه را به کرنش وا داشته است.

17 سال دارد، با جثه ای نحیف و لاغر، اما مادرش به زیبایی تمام عشق و محبت به هم نوع را در سینه اش جای داده و الفبای گذشت و ایثار را وقتی در گهواره بوده برایش زمزمه کرده است.

سخن از هانیه است، دختری با متانت بهار و چادری بر سر، که مدام بر آن بوسه می زند و نقاهتگاه را از عطر خوشش سرمست کرده است.

نقاهتگاه بیماران کرونایی اراک؛ در کنار بیمارستان امیرالمومنین (ع) با تعدادی اندک از بیماران کرونایی، نقطه ای است از بیم و امید ها، خنده ها و گریه ها و نقطه شروع آموختن درس ایثار و فداکاری آنهم از دختری 17 ساله که عشقق خدمت به مردم این آب و خاک است.

  هانیه اسفندانی فرمانده بسیج مدرسه و پایگاه بسیج خواهران مسجد صاحب الزمان اراک است که بیش از 4 ماه در حال خدمت به بیماران کرونایی است و در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک می گوید: از شهریورماه با هزار سختی مسوولان بیمارستان را راضی کردم تا به عنوان نیروی جهادی به بیماران کرونایی خدمت کنم.

  وی می افزاید: با موافقت مسوولان بیمارستان به نقاهتگاه آمدم و به همراه یکی از دوستانم کار کمک پرستاری را آغاز کردیم و در اموری چون تزریقات، دادن دارو و رسیدگی به حال بیماران کمک حال پرستاران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از جوان دهه هشتادی؛ از خدمت به بیماران کرونایی تا امید به شفاعت حاج قاسم

روایتی از جوان دهه هشتادی؛ از خدمت به بیماران کرونایی تا امید به شفاعت حاج قاسم