مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-04اجتماعي

آموزش بیش از 12 هزار سرباز ماهر توسط جهاد دانشگاهی کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد حسین زاده معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح سربازماهر از ابتدای امسال در سراسر کشور، - معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آموزش بیش از 12 هزار و 500 سرباز تا پایان سال در طرح سربازماهر توسط جهاد دانشگاهی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد حسین زاده معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح سربازماهر از ابتدای امسال در سراسر کشور، گفت: این طرح در گذشته هم بصورت پراکنده اجرا می شد، اما از ابتدای امسال اجرای آن به استان ها ابلاغ شد و ادارات ورزش و جوانان در این زمینه متولی این طرح معرفی شدند.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته این طرح با همکاری جهاد دانشگاهی در کشور برگزار شده و در آموزش های آن از ظرفیت اساتید این نهاد بهره گرفته می شود.

وی افزود: در طرح سربازماهر به هر استان سهمیه چند پادگان داده شده که هم اکنون این طرح در سه پادگان شهدا، شهید رجایی و شهید ثابت خواه استان درحال اجراست.

حسین زاده با اشاره به اجرای این طرح در استان با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، گفت: در این طرح اساتید جهاد دانشگاهی در دو محور آموزش مهارت های زندگی و آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بیش از 12 هزار سرباز ماهر توسط جهاد دانشگاهی کرمانشاه

آموزش بیش از 12 هزار سرباز ماهر توسط جهاد دانشگاهی کرمانشاه