مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-04سياسي

ارتش برای محرومیت زدایی ومدیریت کرونا 500 میلیارد تومان هزینه کرد


مدیرطرح های محرومیت زدایی و فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران طی یکسال اخیر 500 میلیاردتومان برای محرومیت زدایی ومدیریت بیماری کرونا در کشور هزینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ولی رحمانی ظهر شنبه در نشست خبری که به منظور ارائه گزارش محرومیت زدایی و جهادی نزاجا برگزار شد با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس 48 هزار شهید را تقدیم کرده است، اظهار داشت: ارتش در این جنگ جانانه و مردانه بهترین فرزندان را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه ارتش رسانه ندارد اما همه خبرنگاران رسانه ارتش هستند، ابراز داشت: ارتش در هشت سال دفاع مقدس 500 هزار ساعت پرواز انجام داده است که در جهان بی نظیر است.

مدیر طرح های محرومیت زدایی و فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش با بیان اینکه ایجاد امنیت، احساس امنیت و برقراری امنیت پایدار از وظایف ارتش است، افزود: همه نیروهای نظامی و انتظامی در کشور مقتدرانه تحت فرامین فرمانده معظم کل قوا امنیت بی نظیری را به وجود آورده اند.

وی با بیان اینکه ارتش از مردم، در کنار مردم، با مردم و در خدمت اهداف مردم است، تصریح کرد: ارتش در برابر دشمن بسیار سختگیر اما در کنار مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش برای محرومیت زدایی ومدیریت کرونا 500 میلیارد تومان هزینه کرد

ارتش برای محرومیت زدایی ومدیریت کرونا 500 میلیارد تومان هزینه کرد