مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-04پزشكي

82 درصد جمعیت هدف قرچک واکسینه شدند


82 درصد جمعیت هدف شهرستان نوبت اول و 71 درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار قرچک ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با بهداشت و درمان و همکاری آحاد مردم، وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در کشور رو به بهبودی بوده و قرچک نیز از این موضوع مستثنی نیست.

وی گفت: خوشبختانه در 9 روز اخیر فوتی ناشی از کرونا در شهرستان نداشته ایم و درصد بستری ها نیز نسبت به 9 روز مشابه قبل کاهش قابل توجهی داشته اما هیچ گاه نباید روند پیشگیرانه مورد غفلت قرار گیرد چراکه این ویروس همچنان فعال و با نوع جدید نمایان شده است.

فرماندار قرچک افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، رصد وضعیت بیماری در بین دانش آموزان و آموزگاران برای شناسایی بموقع آسیب پذیری احتمالی امری ضروری است که باید در قرچک نیز جدی گرفته شود.

خطیبی بیان کرد: لزوم ترویج امر واکسیناسیون و اقناع سازی جامعه هدف باقی مانده برای انجام این کار ضروری است و باید از تمام ظرفیت های موجود برای این امر استفاده کرد.

وی عنوان کرد: پایگاه تجمیعی پویینک و سایر پایگاه های سلامت برای انجام واکسیناسیون فعال بوده که از مردم عزیز تقاضا داریم برای حفظ سلامتی خود و دیگران هرچه سریع تر به این پایگاه ها مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

82 درصد جمعیت هدف قرچک واکسینه شدند

82 درصد جمعیت هدف قرچک واکسینه شدند