مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-04سياسي

بوشهر، شهر هوشمند می شود


پروژه شهر هوشمند بوشهر به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار در شهرداری این بندر دنبال می شود.

- حسین حیدری در نشست بررسی پروژه شهر هوشمند با حضور کارشناسان شرکت مگفا اظهار کرد: طرح هوشمندسازی یکی از برنامه هایی است که در شورای اسلامی شهر بوشهر اعلام شده و به عنوان برنامه های هدف شهرداری بندر بوشهر با جدیت دنبال می شود.

وی بیان کرد: برای تحقق نظم و انضباط اداری، مالی و مدیریت شهری در بخش های مختلفی چون حمل و نقل باید موضوع هوشمندسازی مورد توجه قرار گیرد.

حیدری ادامه داد: هوشمندسازی یک سری الزامات دارد که باید در کارگروهی تخصصی آنالیز و به شهرداری بندر بوشهر اعلام شود تا با بررسی وضع موجود چشم اندازهای پیش روی این پروژه مشخص شود.

وی گفت: طرح هوشمندسازی شهر بوشهر باید هر چه سریع تر نهایی شود چراکه این موضوع به پیشبرد اهداف مدیریت شهری نیز کمک شایانی می کند.

حیدری ادامه داد: طرح شهر هوشمند در بخش نیروی انسانی و مالی بسیار مهم است برای رسیدن به نظم در این حوزه ها و تحقق رهنمودهای رهبر مهم انقلاب در راستای فسادستیزی نیز کمک می کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: در شهر بوشهر آمار فوتی ها بالا است که در این راستا شهرداری برای کاهش این آمار نصب دوربین های کنترل سرعت در نقاط پرتردد مورد توجه قرار گرفته و باید عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر، شهر هوشمند می شود

بوشهر، شهر هوشمند می شود