مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-04سياسي

مهرواره هوای نو در خراسان شمالی برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مهرواره هوای نو باهدف معرفی و تکریم برگزیدگان سال تشکل های دینی و همسویی فعالان عرصه هیئت و ستایشگری برگزار می شود.

- اظهار داشت: هیئت های مذهبی و تشکل های دینی یکی از بزرگ ترین سرمایه های اجتماعی هستند و می توانند در بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه تأثیرگذار باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: مهرواره هوای نو باهدف معرفی برگزیدگان سال تشکل های دینی و معرفی و تکریم الگوهای برتر و وفاق گفتمان میان فعالان عرصه هیئت و ستایشگری اهل بیت (ع) برگزار می شود و در این مهرواره سعی بر این است که با همکاری و به کارگیری نخبگان متعهد عرصه اندیشه، هنر، مدیریت و رسانه، حرکتی عقلانی و مؤمنانه و نقطه عزیمتی به سوی خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: این مهرواره شامل تشکل های فرهنگی مردمی و تشکل های شاخص است و مقرر است تا این تشکل ها برنامه هایی را برای ارتقا سطح کیفی فعالیت هایشان طراحی کنند که یکی از آن ها مهرواره برگزیدگان سال هیئت ها و تشکل های دینی است که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور هیئت ها و تشکل های دینی سراسر کشور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرواره هوای نو در خراسان شمالی برگزار می شود

مهرواره هوای نو در خراسان شمالی برگزار می شود