مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-04سياسي

بیایید تمدن نوین اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران در اختتامیه کتاب سال فرهنگی دانشجویان گفت: مطالعه و استخراج متون فرهنگی از متون دینی کافی نیست زیرا باید تمدن نوین اسلامی به جهانیان معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه تهران و هادی بهرامی احسان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

مقیمی رییس دانشگاه تهران در آیین اختتامیه چهارمین دوره ملی و اولین دوره بین المللی جشنواره کتاب سال فرهنگی دانشجویان گفت: اولین کتاب خود را با عنوان سازمان و مدیریت رویکردی پژوهشی در سال 75 به تحریر در آوردم و تاکنون موفق به نوشتن بیش از 30 جلد کتاب شده ام اما هنوز بنده را با نخستین کتاب ام می شناسند.

وی افزود: برخی ها معتقدند کتب های دوران دانشجویی از عمق و علم کافی برخوردار نیست، با این دیدگاه مخالفم و معتقدم هر دوره ای می تواند در حوزه نویسندگی و نوشتاری دارای پیامدهای خاصی باشد.

رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه بر فضای تولید کتاب در کشورمان مواردی از جمله تیراژ پایین و قیمت بالای کتاب و فرهنگ نامناسب کتابخوانی حاکم است، ادامه داد: شخصیت علمی انسان با نوشتن شکل می گیرد و نوشتاری که مبتنی بر کار محققانه باشد، ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیایید تمدن نوین اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم

بیایید تمدن نوین اسلامی را به جهانیان معرفی کنیم