مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-04اقتصادي

روزانه 13 میلیون متر مکعب گاز در کرمانشاه مصرف می شود


مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: روزانه 13 میلیون متر مکعب گاز در کرمانشاه مصرف می شود.

- اظهار کرد: مصرف گاز در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد 15 درصدی داشته است.

وی افزود: میزان مصرف روزانه گاز در استان کرمانشاه در حال حاضر 13 میلیون متر مکعب در روز است در حالی که این میزان مصرف در 16 آبان ماه گذشته به 17 میلیون و 800 هزار متر مکعب رسیده که با اعمال محدودیت ها در بخش صنایع کنترل شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به افزایش مصرف گاز در استان کرمانشاه اداره گاز محدودیت هایی را در مصرف گاز بخش صنعت به ویژه کارخانه سیمان و نیروگاه های استان کرمانشاه اعمال کرده است.

شهبازی خاطر نشان کرد: به منظور کنترل و نظارت بر مصرف گاز در ادارات سازمان ها و ارگان های استان کرمانشاه طرح پایش مصرف گاز و کنترل دما بین 18 تا 21 درجه سانتی گراد به طور روزانه رصد می شود.

وی بیان کرد: در بخش خانگی به منظور کنترل مصرف گاز طرح بهینه سازی موتورخانه ها را اجرایی کرده ایم و در این طرح عایق بندی موتورخانه ها و نصب رسوب گیر و تنظیم دمای مشعل موتورخانه توسط اداره گاز به صورت رایگان انجام می شود که با رعایت این موارد در مصرف گاز خانگی 10 درصد صرفه جویی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 13 میلیون متر مکعب گاز در کرمانشاه مصرف می شود

روزانه 13 میلیون متر مکعب گاز در کرمانشاه مصرف می شود