مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-04اجتماعي

یک سؤال اساسی از نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد


نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد پاسخگو باشد که به مشکلات و کمبودهای مدارس استان واقف است طی این 2 سال کرونایی چه مشکلاتی از مدارس را برطرف کرده است؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج هر چند در طول دو سال اخیر دانش آموزان به اندازه یک هفته حضوری در سر کلاس های درس حضور پیدا نکرده اند اما عاقبت این ویروس هم به بن بست خواهد رسید و کار و زندگی روزمره مردم و تحصیل دانش آموزان در مدارس به مانند گذشته دوباره آغاز خواهد شد.

مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در طول این دو سال مشتری نداشت و به قولی مدارس پس از سالها که جست و خیز و بازیگوشی کودکانه دانش آموزان را در خود می دید در این مدت در تعطیلات و استراحت اجباری به سر می برد.

اما شاید بهترین فرصت برای مسئولان و متولیان امر به خصوص آموزش و پرورش و نوسازی مدارس همین دو سال بود تا کمبودها و نواقص مدارس استان را برطرف کنند.

سخن به گزاف نگفته ایم اگر بگوییم مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در کل کشور از حیث نواقص و کمبودها سرآمد بوده مدارسی که بعضاً یا سرویس بهداشتی نداشته و یا اگر دارند نبود آنها بهتر از داشتن است.

مدارسی که بعضاً سرویس آبخوری و همچنین مکان و فضای ورزش و نرمش صبحگاهی ندارد در حالی که با اندک تدبیر مسئولان می شد این مشکلات را برطرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سؤال اساسی از نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد

یک سؤال اساسی از نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد