مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-04سياسي

60 درستگاه ویلچر به معلولان لرستانی اهدا شد


60 دستگاه ویلچر خریداری و به معلولان لرستانی اهدا شد.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری سلسله روز شنبه در آیین اهدای همزمان 60 دستگاه ویلچر به مددجویان بهزیستی و معلولان نیازمند استان در سالن نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله برگزار افزود: زیرساخت های مورد نیاز جامعه معلولان کشور و به تبع آن استان و شهرستان به حد مطلوب و استاندارد نرسیده است و بهزیستی باید تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، روح اله زمانیان اظهار داشت: در این راستا دولت باید بتواند تمامی ظرفیت ها، افکار و توانمندی های موجود کشور را در بخش های منابع انسانی، مادی و ملی برای رشد و توزیع عادلانه ثروت بکار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب جمهوری اسلامی در دورافتاده ترین روستاها و مناطق کشور عنوان کرد: موسسات و سازمان های مردم نهاد باید نیز باید همراه و همدل با دولت و سایر ارکان نظام برای محرومیت زدایی مشارکت داشته باشند.

مسوول بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های لرستان نیز با اشاره به اهدای 60 دستگاه ویلچر به همراه 60 بسته کمک معیشتی به مددجویان بهزیستی و معلولان نیازمند استان اظهار داشت: ارزش هر دستگاه ویلچر 2 میلیون و 300 هزار تومان و ارزش هر بسته کمک معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، سویا و ماکارونی 500 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درستگاه ویلچر به معلولان لرستانی اهدا شد

60 درستگاه ویلچر به معلولان لرستانی اهدا شد