مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-04ورزشي

بازی تیم نساجی و پدیده مشهد در ساری برگزار می شود


مدیر اطلاع رسانی باشگاه نساجی مازندران گفت: بازی فردای تیم های نساجی مازندران وپدیده مشهد درچارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برترفوتبال باشگاه ها در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می شود.

- با بیان اینکه بازی تیم های نساجی و پدیده مشهد در ساری برگزار می شود، نشست خبری سرمربیان تیم های نساجی مازندران و پدیده مشهد هم عصر شنبه در ساری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، باشگاه نساجی روز چهارشنبه 10 آذر در نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرد که قصد دارد بازی های خانگی اش را به طور موقت در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار کند.

این باشگاه در نامه خود یادآورشده بود، هواداران در نظر داشته باشند که اداره کل ورزش و جوانان یک دستگاه دولتی است و طبیعتاً از مراجع رسمی برای تصمیم گیری های مرتبط پیروی می کند.

مرجع قانونی رسیدگی به این موضوع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال است و این فدراسیون هم تا کنون نامه ای مبنی بر این که استادیوم شهدای ساری شرایط میزبانی از بازی های لیگ برتر را ندارد، برای ما ارسال نکرده است.

اعلام خبر معرفی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به عنوان محل میزبانی نساجی از حریفان در دیدارهای خانگی به دلیل پایین بودن کیفیت چمن زمین ورزشگاه شهدای ساری از هفته گذشته تاکنون واکنش هایی متعددی را در فضای مجازی و رسانه ای استان به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی تیم نساجی و پدیده مشهد در ساری برگزار می شود

بازی تیم نساجی و پدیده مشهد در ساری برگزار می شود