مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-04سياسي

اجرای عملیات تعریض آزادراه کرج-قزوین تسریع می شود


قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا زیرگذر آیت الله رفسنجانی با هدف رفع گره ترافیکی این محدوده از 25 آبان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی زندی فر، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه عملیات تعریض آزادراه کرج- قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا زیرگذر آیت الله رفسنجانی با هدف رفع گره ترافیکی این محدوده از 25 آبان آغاز شده است، گفت: این پروژه با اجرای عملیات خاکی شامل روسازی و زیرسازی از ترمینال شهید کلانتری تا زیرگذرآیت الله رفسنجانی به طول 1.

5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در حال اجراست.

این مقام مسؤول افزود: فاز اول این پروژه به طول 2.

5 کیلومتر از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و اجرای فاز دوم آن حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا زیرگذر آیت الله رفسنجانی نیز در حال انجام است و امید است که تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

زندی فر با اشاره به اینکه اجرای پروژه مذکور در طول هفته همزمان با عبور بار ترافیکی انجام می شود، افزود: پروژه تعریض آزادراه تهران-کرج از سال 97 با هدف ساماندهی ترافیک در قالب سه طرح شامل پروژه گرمدره (لاین شمالی و جنوبی)، پروژه احداث زیرگذر و اصلاح هندسی و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات تعریض آزادراه کرج-قزوین تسریع می شود

اجرای عملیات تعریض آزادراه کرج-قزوین تسریع می شود