مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-04سياسي

پنجمین دوره تشکیلاتی «مشکات» / رحیم پور ازغدی: تئوری های علوم انسانی غربی ناقص است


پنجمین دوره تشکیلاتی «مشکات» توسط انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی به مدت چهار روز و با حضور دانشجویان جدید ا لورود برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، پنجمین دوره تشکیلاتی مشکات توسط انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) به مدت چهار روز و با حضور دانشجویان جدید ا لورود برگزار شد.

در افتتاحیه این برنامه، عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه، حجت الاسلام و المسلمین اکبری اقدم مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه حضور داشتند.

عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه در این مراسم با اشاره به اینکه چهار بعد سلامت، زمینه شکوفایی دانشجویان را فراهم می کند؛ بیان کرد: دانشگاه تلاش دارد در این زمینه ها تسهیلات لازم را برای دانشجویان فراهم کند اما در این بین نقش دانشجویان هم مهم است.

اینکه چقدر مطالعه می کنند و در این زمینه ها تلاش دارند.

چرا که برای موفق شدن در سطح جامعه، علاوه بر تحصیل و کسب عمل، پرورش شخصیت فرد هم مهم است که در این زمینه تلاش های لازم باید صورت گیرد.

حجت الاسلام صادق اکبری اقدم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه  هم در این مراسم گفت: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در این سالها فاخرترین نشست ها را بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین دوره تشکیلاتی «مشکات» / رحیم پور ازغدی: تئوری های علوم انسانی غربی ناقص است

پنجمین دوره تشکیلاتی «مشکات» / رحیم پور ازغدی: تئوری های علوم انسانی غربی ناقص است