مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-04پزشكي

مهار کرونا با واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه ها ممکن است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: لازمه موفقیت در مدیریت و کنترل بیماری کرونا، مشارکت فعالانه مردم در واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی برای کاهش شدت چرخش و انتقال بیماری است.

- دکتر سید وحید حسینی شنبه 14 آذر در نشست روزانه ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید19، جدیت در رعایت شیوه نامه های بهداشتی را کلید ایمنی در برابر هر سویه جدید کروناویروس عنوان کرد.

او با اشاره به سویه جدید کروناویروس در آفریقای جنوبی و ورود احتمالی آن به کشور که با نگرانی هایی همراه بوده است، گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس در جهان، سویه های بسیاری از این نوع ویروس منتشر شد، اما یافته ها نشان می دهد راهکار محافظتی مهم در برابر تمامی این سویه ها، رعایت شیوه نامه های بهداشتی به همراه واکسیناسیون همگانی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر دریافت به موقع واکسن کرونا در گروه افراد بالای 12 سال استان، عنوان کرد: توجه به دو رفتار مهم سلامتی، یعنی واکسیناسیون در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی، تاثیر بسزایی در پیشگیری از ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا دارد.

حسینی با اشاره به فعالیت مطلوب مراکز 16 ساعته در سطح استان و نقش این مراکز در پیشگیری و درمان زودهنگام افراد مشکوک و دارای علائم کروناویروس، توصیه کرد: ضرورت دارد مردم در صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار کرونا با واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه ها ممکن است

مهار کرونا با واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه ها ممکن است