مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-04اقتصادي

رونق مسکن در دهدشت ریل گذاری شد/تعاونی ها معطل نکنند


با آزادسازی هزاران هکتار زمین بلاتکلیف در دهدشت حالا رونق ساخت و ساز در انتظار اقدام تعاونی های مسکن است تا خانه به دوشان از اجاره بهای کمرشکن رهایی پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، رونق ساخت و ساز در دولت سیزدهم از همان ابتدا نویدبخش کم شدن بار سنگین خانه به دوش هایی است که سالهاست با اجاره بهای کمرشکن شب را به صبح می رسانند.

دولت برای کنترل بازار مسکن برنامه هایی را به طور همزمان در دستور کار قرار داد؛ یکی از اقدامات کوتاه مدت که در مسکن که مصوب مجلس است در شورای نگهبان قرار دارد و ریل گذاری لازم را ایجاد می کند تا بتواند تولید مسکن را افزایش داده و در حد نیاز سالانه احداث کرد.

بلاتکلیفی 27 ساله چندین هکتار زمین در دهدشت که طی سال ها مالکان را در سردرگمی و نا امیدی از اقدام دولت ها برای ساماندهی به رؤیا تبدیل شده بود حالا در دولت سیزدهم رنگ واقعیت به خود گرفت و با آزادسازی این زمین ها زمینه ساخت و ساز و رونق مسکن فراهم شده است.

طولانی شدن پروسه آزادسازی این زمین ها طی سال ها رؤیای ساخت مسکن را برای بسیجیان،ایثارگران، پرستاران و دیگر مناطق حاشیه شهر به سراب تبدیل کرده بود و حتی تعدادی از مالکان امید به خانه دار شدن را به همراه خود به خانه ابدی بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق مسکن در دهدشت ریل گذاری شد/تعاونی ها معطل نکنند

رونق مسکن در دهدشت ریل گذاری شد/تعاونی ها معطل نکنند