مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-04اقتصادي

امنیت خودروها با آنتن های ایران ساخت تامین شد


محققان یکی از شرکتهای دانش بنیان آنتن هایی برای کاربرد در واحدهای سیار صدا و سیما، شرایط بحرانی، شبکه بانکی و حوزه های نظامی عرضه کردند که قابلیت استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ایزدی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به این که این آنتن روی خودرو نصب می شود، گفت: یک سری کنترل کننده داخل خودرو نصب می شود که بیست ماهواره فعال قابل ضبط دارد و با انتخاب هر ماهواره، آنتن به طور اتوماتیک در کمتر از 2 دقیقه قفل می کند که می توان ارسال و دریافت را انجام داد.

وی با بیان اینکه این محصول در حوادث غیرمترقبه و شبکه های مدیریت بحران، شبکه های نفتی، شبکه های بانکی، مراقبت از مرزها، ارتباطات فرماندهی نظامی، نظارت تصویری بهنگام در جاده ها، ارتباطات مخابرات تلفن ثابت و سیار در مناطق دوردست و مواقع بحران قابل استفاده است، اظهار کرد: این محصول همچنین برای واحدهای سیار خبری تلویزیونی و رسانه های ارتباط جمعی، شبکه های تحقیقاتی میدانی در مناطق دورافتاده، شهرداری ها، آتش نشانی، پزشکی از راه دور، آموزش از راه دور و مواردی از این دست نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

ایزدی خاطر نشان کرد: این آنتن قابلیت نصب روی انواع خودروهای سواری، وانت، کامیونت، اتوبوس، تریلرهای یدک اختصاصی قابل حمل توسط خودروهای سبک و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت خودروها با آنتن های ایران ساخت تامین شد

امنیت خودروها با آنتن های ایران ساخت تامین شد