مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-04اقتصادي

وضعیت تعطیلی های ورزش ایران تا 19 آذر/ اعمال محدودیت حداکثری در 9 شهر


بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته های ورزشی به گونه ای است که تا 19 آذر شدیدترین محدویت ها صرفا در 9 شهرستان اعمال می شود.

- بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرهای کشور، وضعیت محدودیت و تعطیلی فعالیت رشته های ورزشی به گونه ای است که تا 19 آذر شدیدترین محدویت ها صرفا در 9 شهرستان اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید-19 در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرستان ها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

بر اساس جدیدترین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا پایان هفته جاری، 2 شهرستان در وضعیت قرمز، 9 شهرستان در وضعیت نارنجی، 153 شهرستان در وضعیت زرد و 284 شهرستان نیز در وضعیت آبی از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

گروه بندی مشاغل ورزشی طبق بازنگری و ویرایش طرح جامع هوشمند محدودیت، فهرست تغییرات ایجاد شده در گروه بندی مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه های ورزشی گروه اول شامل استخر روباز، تیراندازی(اهداف پرواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تعطیلی های ورزش ایران تا 19 آذر/ اعمال محدودیت حداکثری در 9 شهر

وضعیت تعطیلی های ورزش ایران تا 19 آذر/ اعمال محدودیت حداکثری در 9 شهر