مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-04سياسي

نویسنده «از حسین(ع) تا مهدی(عج)»: مامویت امام زمان (عج) گسترش عدل است نه انتقام


فلسفه دادخواهی انتقام نیست و در روایت بیان شده است «یَملَأُ اللَهُ بِهِ الاَرضَ قِسطاً وَ عَدلا» مأموریّت بزرگ حضرت مهدی (عج) ایجاد قسط و عدل است و با بررسی روایت عصر ظهور نیز مشخص می شود که مسئله انتقام و دادخواهی بخش بسیار کوچکی .

- نویسنده از حسین(ع) تا مهدی(عج) : مامویت امام زمان (عج) گسترش عدل است نه انتقام ایسنا/قم کارشناس مهدویت گفت: فلسفه دادخواهی انتقام نیست و در روایت بیان شده است یَملَأُ اللَهُ بِهِ الاَرضَ قِسطاً وَ عَدلا مأموریّت بزرگ حضرت مهدی (عج) ایجاد قسط و عدل است و با بررسی روایت عصر ظهور نیز مشخص می شود که مسئله انتقام و دادخواهی بخش بسیار کوچکی از دستاوردهای دولت امام زمان (عج) است.

اولین نشست از سلسله نشست های سومین جشنواره ملی مهدویت با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا فؤادیان برگزار شد.

در این نشست در رابطه با کتاب از حسین (ع) تا مهدی (عج)، انتقام خواهی، تظلم و دادخواهی حضرت مهدی (عج) از خون های به ناحق ریخته شده از مصلحان جهان، مدعیان دروغی مهدویت و.

مباحثی مطرح شد.

حجت الاسلام والمسلمین فؤادیان در این نشست عنوان کرد: فلسفه دادخواهی انتقام نیست و در روایت بیان شده است یَملَأُ اللَهُ بِهِ الاَرضَ قِسطاً وَ عَدلا مأموریّت بزرگ حضرت مهدی (عج) ایجاد قسط و عدل است و با بررسی روایت عصر ظهور نیز مشخص می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده «از حسین(ع) تا مهدی(عج)»: مامویت امام زمان (عج) گسترش عدل است نه انتقام

نویسنده «از حسین(ع) تا مهدی(عج)»: مامویت امام زمان (عج) گسترش عدل است نه انتقام