مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-04سياسي

«تک فرزندی»جزءسخت ترین مدل های تربیتی است


چیزی به عنوان تک فرزندی وجود ندارد، چرا که یک بچه برای پر کردن خلاء خواهر و برادر، اشیاء جانبی چون تلویزیون، رایانه و شبکه های مجازی را انتخاب می کند! همچنین والدین تک فرزندها هم باید چند برابر والدین چند فرزند برای یک بچه وقت بگذارند.

- گروه در این زمینه انجام شده و امیدواریم محقق شود.

حجت الاسلام عباسی ولدی اظهار داشت: دلیل دوم این است که برخی از زنان شاغل به بهانه دردسرهای بچه داری علاقه ای به فرزندآوری ندارند و حتی اگر تمهیدات ویژه و امتیازات خاص هم برای شان درنظر گرفته شود باز هم میلی به فرزندآوری نخواهند داشت، چراکه قطعا فرزندآوری در حین اشتغال سختی های بیشتری دارد.

  وی ادامه داد: واقعیت این است که زنان شاغل باید تکلیف خودشان را با تربیت فرزند مشخص کنند اگر اولویت را به فرزند دادند باید این قاعده را بپذیریم در صورتی که اشتغال به تربیت لطمه زد و مادر برای زندگی بهتر کار می کند قاعدتا باید مدیریت زندگی اش را به سمتی ببرد که اولویت تربیت فرزند در رأس قرار بگیرد و اشتغال را بعد از آن قرار دهد.

اینکه برخی ها ممکن است بتوانند تکالیف مادری، همسری و اشتغال را همزمان انجام دهند درست است، اما این بعضی ها همه نیستند و این کار سختی است و نیاز به یک انرژی زیاد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تک فرزندی»جزءسخت ترین مدل های تربیتی است

«تک فرزندی»جزءسخت ترین مدل های تربیتی است